Nejčastěji kladené dotazy
Jak reklamovat zakoupené zboží?
- Uveďte zboží do čistého stavu a do balení vložte všechno originální příslušenství
- Přiložte kopii dokladu o koupi
- K zásilce přiložte vyplněný reklamační list
- Zboží odešlete doporučeně na adresu níže. Zásilky na dobírku nebudou převzaty, poštovné je propláceno až na základě uznané reklamace.
- Celý balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21
- Reklamace je možné osobně vyřídit i na našich prodejnách
Můžu vrátit zboží do 14 dnů, když jsem ho používal?
V případě nákupu na e-shopu máte ze zákona nárok na vrácení nevyhovujícího zboží do 14 dnů. Tato lhůta u nás platí i v případě nerozbaleného zboží rezervovaného nebo zakoupeného na našich prodejnách. Zároveň je možné si sjednat prodloužené vrácení rozbaleného zboží do 30 dnů. Lhůta počíná běžet ode dne, kdy si zboží převezmete.Jak vrátit zboží do 14 dnů?
- Ke zboží přiložte doklad o koupi
- Číslo bankovního účtu, kam vám pošleme peníze
- Přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy do 14 dnů
- Celý balík pošlete na adresu Smarty Zličín – Zákaznické centrum, Reklamační oddělení, Na Radosti 414, Praha 5, 155 21
- Zboží je možné osobně vrátit i na našich prodejnách
Jaké zboží nelze vrátit do 14 dnů?
Do 14 dnů nelze vrátit zařízení, která přicházejí do přímého kontaktu s vaším tělem. Jedná se tedy především o sluchátka či sportovní náramky. Vrátit do 14 dnů není možné software či CTO MacBooky na míru.Jak najdu autorizovaný servis pro svoje zařízení?
Většina výrobců má autorizovaný servis, kam můžete své zařízení poslat na opravu. V případě, že výrobce v Česku nemá autorizovaný servis, zašlete nám prosím vaše zařízení.Kde najdu prodejnu a vaše výdejní místa?
Adresy našich prodejen Smarty.cz naleznete na našich webových stránkách https://www.smarty.cz/Prodejny. Pokud máme zboží skladem na Vámi vybrané prodejně, je možné si jej vyzvednout již do 60 minut, o čemž budete informováni SMS zprávou. Ostatních výdejních míst, na která si od nás můžete nechat poslat zboží, je více než 2200!Zde najdete mapu a přehled všech výdejních míst.
Jaký je rozdíl mezi použitým a rozbaleným zbožím?
PoužitéPoužitá zařízení byla vykoupena nebo vystavena na našich prodejnách. Mají tedy zcela jasný původ a záruku 12 měsíců. Stav opotřebení si můžete prohlédnout na fotografiích u každého každého takového zařízení.
Rozbalené
Jedná se nejčastěji o zařízení, která se vrátila od zákazníků ve 14denní lhůtě. Jejich originální balení je rozbaleno, nenesou však známky použití. Kupovat rozbalená zařízení se vyplatí. Jsou totiž levnější než zařízení nová, a přesto jsou v naprosto bezvadném stavu.